Oscar te quiero Pereiro mio!

I know, I know, Flaav don’t no speak Spanish. Maar ik bedoel het goed darlings. En als ik mijn Julio Iglesias LP’s er op na luister klopt het wel ongeveer, basta! Ik denk dat Pereiro mio en ik er wel uitkomen… rrrrrrr.

Anyway: Óscar Pereiro Sio. Hij won de Tour de France in 2006, toen bleek dat die rare Floyd Landis meer dan alleen de hulp van il dio had gehad bij zijn wonderbaarlijke wederopstanding. Dat was jammer schatjes, want het podium had er zeker mooier uitgezien. Oscarito is namelijk molto zexy in geel, Floyd eh.. wat minder. Een geluk bij een ongeluk was het dan ook dat Oscar de trui alsnog kreeg en hij zich niet aan de regels voor het podium hoefde te houden. Gewoon alles uit en dan pas de maillot jaune aan! Ik denk dat we het in Paris voortaan altijd zo moeten doen. Niet van die benauwde, het is tenslotte zomer!

Niet alles verliep daarna goed voor onze Oscar. In 2008 viel hij heel hard in Frankrijk, zo vanuit een haarspeldbocht van de Agnello een hele verdieping lager. Gelukkig brak hij alleen zijn arm, mamma mia, dat was schrikken toen. Achteraf zorgde het drama voor een lichtpuntje: een zexy litteken met een very yummy tattoo ernaast. Slimme jongen. La Basso likes it very much! Hoe het uiteindelijk afliep met de sizzling Spaniard? Hij werd voetballer. Really! Of hij succesvol is? Ik weet het eigenlijk niet. Who cares? Hij kan altijd nog model worden. Want alles staat hem goed lievelings, alles. Dit bijvoorbeeld. En zelfs deze ruitjes! Met Pereiro komt het wel goed. Of het met mij nog goed komt na deze overdosis hotness is nog maar de vraag..

F.

 

Geef een reactie

