Ach, was ik maar een biggetje

Amai, jullie Nederlanders verzinnen echt fantastische dingen! De verkiezing van de meest sexy vegetariër van het land, en dan heerlijke renners met snoezige biggetjes laten poseren.

Daar kunnen wij Vlamingen toch niet aan tippen. Deden we dat maar. Want wat zou ik graag zien hoe Jurgen een geitje aan zijn naakte dij drukt, hoe Nikolas een kalfje melk uit zijn navel laat likken, of hoe Tommeke een heel klein lammetje…

Allee, mijn fantasie slaat op hol. Want onze renners eten natuurlijk gewoon vlees. Die zijn alleen maar sexy, niet vegetariër, zoals Maarten Tjallingii. Amai, ik smelt gewoon…

Kijk hem toch eens staan met dat biggetje in zijn armen. Hoe hij dat kleine, tere diertje voorzichtig aan zijn gespierde borst drukt. Ach, als ik maar een minuut dat biggetje mocht zijn. Ik zou me volledig verliezen in Maartens sterke armen. Mijn oogjes net zo genietend toeknijpen. Zacht snuffelen aan dat scherpe randje waar witte in bruine huid overgaat. Liefdevol zou ik met mijn kleine krulstaart Maartens polsen strelen. Ik zou zijn tedere vingers om mijn lijfje koesteren en de geur van zijn warme borst diep in me opzuigen.

Maar wat ik geen moment zou overwegen, is een blik over mijn schouder naar beneden werpen. Want voor je het weet word je geconfronteerd met deze sportsokken en Birckenstocks! Weg magisch moment. Nondeju, Maarten, dat kun je toch niet menen? Als je iets aan je woeste sexyness probeert af te doen, dan is dat dubbel en dwars gelukt. Nooit, maar dan ook nóóit meer doen, ja?

Gelukkig kan ik dat vreselijke beeld makkelijk uitbannen met de vele, vele plaatjes-om-te-smullen. En aangezien jouw biggetje worden ijdele hoop is, ga ik graag voor optie twee. Wat zeg je ervan Maarten, jouw douche, of de mijne?

Geef een reactie

