Da. Vee. De.

Da-vee-de: the tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Da. Vee. De.

Hmmmm.

Nee darlings, jullie Flaviana is niet in Humbert Humbert veranderd. En Davide is niet zo jong als Lolita. Hoop ik. Toch? Ach, La Basso is eeuwig jong, basta! Maar lievelings,  geef toe, alleen al met die voornaam kun je uren spelen. Om over ‘Appollonio’ nog maar te zwijgen. Ap-po-l’oh-oh-oh-OMG!! Nu kan ik jullie heel veel over Davide vertellen. Over zijn carrière tot nu toe, waar hij nu rijdt, wat hij gewonnen heeft. But do I look like Wikipedia? Esattamente! Ik wil het over die mond hebben. De bovenlip van Lolita Davide is namelijk perfect gevormd. Purrrrfect. Alsof il Dio hem persoonlijk ontworpen heeft. Hij moet een goede dag gehad hebben. Nostro padre werd wakker met het idee: “Vandaag ga ik een kunstwerk maken. Ik ga een perfetto simmetrico sensueel feest bouwen!” Natuurlijk, boven die lippen plaatste hij een damn zexy neus, twee belachelijk mooie ogen en prachtige wenkbrauwen. En met de rest van Adonisollonio is ook niets mis. Maar la bocca, o la bocca.

Soms darlings, soms is Flaviana een rondemiss. Midden in de nacht, in mio dromen. En als Davide dan wint en ik hem mag kussen, misschien mis ik zijn wang dan wel. Per ongeluk hoor, dat kan gebeuren, heus! En in die droom proef ik dan of die lip net zo heerlijk smaakt als hij er uitziet. Ik beloof jullie, als ik straks weer wakker ben zal ik het vertellen.

F.

Geef een reactie

