Vaitkus is weer te kussen

O lala! Wat ik net ontdekt heb! De verkering van Liz Hatch en Tomas Vaitkus is voorbij. Jammer hoor, het was zo’n knap stel. Snapt ge dat nou, dat Tomas zo’n plaatje als Liz laat gaan?

Maar ja. Tomas kon het niet laten naar andere dames te lonken. Hij trok zijn fiets meteen op één wiel als hij ook maar een béétje vrouwelijk schoon ontwaarde. Stoer, wheelies. Amai, dat kan Tomas wel! Tomas is een stoute jongen, dat zie je zo. Kijk maar eens naar die blik in zijn ogen. Ik weet niet of dat de reden is dat het uit is tussen Tomas en Liz.

Awel. Toen ik gisteravond even op Facebook zat, zag ik dat het nu officieel is. Liz heeft haar status veranderd in ‘vrijgezel’. En ze heeft alle foto’s van Tomas en haar verwijderd. Dat moet nog een hele klus geweest zijn. Liz houdt van foto’s en er stonden echt honderden van hen samen op haar Facebook. Hoe jammer ik het ook vind voor Liz, er is ook goed nieuws.

Er is weer een hete wielrenner op de markt! Want heet is Tomas zeker. En hij is weer van ons allemaal! Hoera hoera hoera!

Geef een reactie

